Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu – Bc. Linda ELIASOVÁ
Bc. Linda ELIASOVÁ
Master's thesis
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
Developing Marketing Communications of International Festival
Abstract:
Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.Abstract:
The objective of this work is to analyze the currently used marketing concept, way of communication and PR activities connected with International Festival of Outdoor Films (hereinafter MFOF) with respect to the target group and type of event. The main objective was to create a certain design improvements lead to the success of the festival.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta PAVEZOVÁ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELIASOVÁ, Linda. \textit{Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/jao2l6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ELIASOVÁ, Linda. Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
Kristýna Kynclová -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu
Jakub Matalík -
Marketingová komunikace filmových festivalů v ČR
Miroslava Müllerová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Michal Jantoš -
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase
Barbora Heřmanská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights