Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization – Bc. Michaela Růžičková
Bc. Michaela Růžičková
Diplomová práce
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingovému řízení a plánování v nevýdělečných organizacích, konkrétně pak ve státních příspěvkových organizacích. V teoretické části je popisováno marketingové plánování obecně a marketingové plánování v nevýdělečných organizacích, včetně sestavování jejich marketingového plánu a dále konkrétněji v organizacích veřejného sektoru. V praktické části je provedena analýza …víceAbstract:
The Master's Thesis deals with the subject of Marketing, Planning and Management for non-for-profit organizations, namely in state-funded institutions. Its Theoretical Framework features a description of marketing planning in general and marketing planning in non-for-profit organizations specifically, including methods of marketing plan outlining, with detailed implications for public-sector institutions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ag5qc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of the Accounting Systems in the Czech Republic and Kazakhstan
Gaziza Gabidenova -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Project of Cost Management System in the Company XY
Martin Křížek -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Le facility management : la numérisation des processus dans l'entreprise ENGIE Services a.s.
Soňa DUCHOŇOVÁ