Palmový olej v potravinách a spotřebitelské chování konzumentů – Michaela Veselá
Michaela Veselá
Diplomová práce
Palmový olej v potravinách a spotřebitelské chování konzumentů
Palm oil in food and consumer behavior of consumers
Anotace:
Tato práce se zabývá chováním spotřebitelů u produktů, které obsahují palmový olej. Cílem práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají produkty s obsahem palmového oleje a jak tato substance ovlivňuje nákupní rozhodování spotřebitelů. Cíle práce je naplněno zodpovězením čtyř výzkumných otázek. Teoretická část práce se věnuje spotřebitelskému chování, ve kterém je popsán nákupní rozhodovací proces a …víceAbstract:
This work concerns consumers behavior in products that contain palm oil. The main goal of this thesis is determine how consumers perceive products containing palm oil and how this substance affects consumer buying decisions. The aim of the thesis is to answer four research questions. The theoretical part deals with consumer behavior which describes the buying decision process and the decision-making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76489
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76489
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková