Barbara Bláhová

Bakalářská práce

Marketing neziskové organizace NEstárniBLBĚ z.s.

Marketing of non-profit organization NEstárniBLBĚ z.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá užitím marketingu v neziskových organizacích, specificky v zapsaném spolku NEstárniBLBĚ. Cílem bakalářské práce je analyzovat a hodnotit současnou marketingovou strategii neziskové organizace NEstárniBLBĚ a podle získaných informací vypracovat návrhy a  doporučení pro zlepšení nynějšího marketingu, aby se spolek dostal do většího povědomí veřejnosti. V teoretické části …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the use of marketing in a non–profit organization, specifically in the association NEstárniBLBĚ. The bachelor’s thesis aim is to analyze and evaluate the current marketing strategy of the non-profit organization NEstárniBLBĚ and according to the information obtained to develop proposals and recommendations for improving current marketing to raise the public’s awareness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jakub Žákavec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83901

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management