Barbara Bláhová

Bachelor's thesis

Marketing neziskové organizace NEstárniBLBĚ z.s.

Marketing of non-profit organization NEstárniBLBĚ z.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá užitím marketingu v neziskových organizacích, specificky v zapsaném spolku NEstárniBLBĚ. Cílem bakalářské práce je analyzovat a hodnotit současnou marketingovou strategii neziskové organizace NEstárniBLBĚ a podle získaných informací vypracovat návrhy a  doporučení pro zlepšení nynějšího marketingu, aby se spolek dostal do většího povědomí veřejnosti. V teoretické části …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the use of marketing in a non–profit organization, specifically in the association NEstárniBLBĚ. The bachelor’s thesis aim is to analyze and evaluate the current marketing strategy of the non-profit organization NEstárniBLBĚ and according to the information obtained to develop proposals and recommendations for improving current marketing to raise the public’s awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Jakub Žákavec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83901

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management