Influencer Marketing in Gastronomy – Bc. Marek Havel
Bc. Marek Havel
Master's thesis
Influencer Marketing in Gastronomy
Influencer Marketing in Gastronomy
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén influencer marketingu v gastronomii. Dílo zkoumá, jak jsou influenceři na sociálních sítích využíváni k propagaci služeb v oblasti gastronomie a jak tento trend ovlivňuje návštěvnost těchto podniků. Studie analyzuje efektivitu promování podniků influencery z hlediska generování zapojení zákazníků a návštěvnosti. Kromě toho zkoumá etické aspekty spojené s …viacAbstract:
This thesis focuses on the phenomenon of influencer marketing in gastronomy. The work examines how influencers on social media are used to promote services in the catering industry and how this trend affects the footfall of these businesses. The study analyses the effectiveness of promoting businesses by influencers in terms of generating customer engagement and footfall. In addition, it examines the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havel, Marek. Influencer Marketing in Gastronomy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konzumace obsahu sociálních sítí na osobní pohodu adolescentů
Klára Pytelová -
Tvorba edukačního obsahu na sociálních sítích
Iveta Jeřábková -
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
Martin Dvořák -
Webová aplikace na stahování obsahu ze sociální sítě Reddit
Josef Knotek -
Sociální sítě a jejich vliv na tvorbu digitálního obsahu
Jan MIČKA -
Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook
Lea SCHELLONGOVÁ -
Vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku (online vs. offline)
Adam Juríček -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová