Komparace marketingové strategie lyžařských areálů v Moravskoslezském kraji – Lenka Cibulková
Lenka Cibulková
Bachelor's thesis
Komparace marketingové strategie lyžařských areálů v Moravskoslezském kraji
Comparison of Strategy Ski Resorts' Marketing in the Moravian-Silesian Region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komparací marketingové strategie lyžařských areálu v Moravskoslezském kraji. Konkrétně jde o lyžařský areál Kopřivná a lyžařský areál Malenovice. Cílem této práce je porovnat tyto dva lyžařské areály z hlediska marketingové strategie. První část práce se zabývá základními teoretickými pojmy k dané problematice, ve druhé části práce jsou popsány základní marketingové faktory …moreAbstract:
The aim of this thesis is to compare marketing strategies of ski resorts in Moravian-Silesian region, specifically ski resort Kopřivná and Malenovice. The first part of the thesis focuses on basic terms, which are relevant to the topic, the second part of the thesis describes basic marketing factors, according to which the resorts are compared. For the comparison, the methods of SWOT analysis and survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/127605
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: Jaroslav Stolařík
- Reader: Miroslav Pacut
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIBULKOVÁ, Lenka. \textit{Komparace marketingové strategie lyžařských areálů v Moravskoslezském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/jb88qf/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix konkrétního podniku
Radek Šnajdr -
Analýza marketingového mixu ČSOB
Michaela Boguschová -
Analýza a komparace vybraných lyžařských areálů z hlediska marketingu
Milan Damek -
Komparace možností zdrojů financování pro nově vznikající podnik
Aneta Červeňáková -
Analýza a komparace marketingu vybraných lyžařských areálů
Vít Mrázek -
Analýza vybraných lokalit vhodných k provádění lyžařských výcvikových zájezdů v oblasti Jeseníků
Jana Kouřilová