Komparace marketingové strategie lyžařských areálů v Moravskoslezském kraji – Lenka Cibulková
Lenka Cibulková
Bachelor's thesis
Komparace marketingové strategie lyžařských areálů v Moravskoslezském kraji
Comparison of Strategy Ski Resorts' Marketing in the Moravian-Silesian Region
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá komparací marketingové strategie lyžařských areálu v Moravskoslezském kraji. Konkrétně jde o lyžařský areál Kopřivná a lyžařský areál Malenovice. Cílem této práce je porovnat tyto dva lyžařské areály z hlediska marketingové strategie. První část práce se zabývá základními teoretickými pojmy k dané problematice, ve druhé části práce jsou popsány základní marketingové faktory …viacAbstract:
The aim of this thesis is to compare marketing strategies of ski resorts in Moravian-Silesian region, specifically ski resort Kopřivná and Malenovice. The first part of the thesis focuses on basic terms, which are relevant to the topic, the second part of the thesis describes basic marketing factors, according to which the resorts are compared. For the comparison, the methods of SWOT analysis and survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: Jaroslav Stolařík
- Oponent: Miroslav Pacut
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIBULKOVÁ, Lenka. \textit{Komparace marketingové strategie lyžařských areálů v Moravskoslezském kraji}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jb88qf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix konkrétního podniku
Radek Šnajdr -
Analýza marketingového mixu ČSOB
Michaela Boguschová -
Analýza a komparace vybraných lyžařských areálů z hlediska marketingu
Milan Damek -
Analýza a komparace marketingu vybraných lyžařských areálů
Vít Mrázek -
Komparace možností zdrojů financování pro nově vznikající podnik
Aneta Červeňáková -
Analýza vybraných lokalit vhodných k provádění lyžařských výcvikových zájezdů v oblasti Jeseníků
Jana Kouřilová