Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz – Tomáš Rozsypal
Tomáš Rozsypal
Bakalářská práce
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
The Proposal of Online Marketing Strategy for the E-shop Brove.cz
Anotace:
Bakalářská práce je věnována návrhu online marketingové strategie pro e-shop Brove. V úvodu práce jsou představeny pojmy z oblasti online marketingu, zejména SEO, linkbuilding a PPC. Na základě SWOT analýzy je navrženo několik marketingových strategií. Z daných strategií je vybrána a dále rozpracována jedna, která je v další části aplikována za pomoci online marketingových nástrojů.Abstract:
The Bachelor thesis is dedicated to the proposal of online marketing strategy for e-shop Brove. In the theoretical part of the thesis are described terms connected to online marketing, especially SEO, linkbuilding and PPC. Regarding to SWOT analysis there are suggested marketing strategies. The last part of the thesis iincludes the proposal of online marketing strategy according to chosen marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na webu a sociálních sítích
Lan Huong Dam Le -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Kristýna Adámková
Název
Vložil
Vloženo
Práva