Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Bc. Gabriela Bolíková
Bc. Gabriela Bolíková
Diplomová práce
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Creation of Customer Satisfaction Evaluation in the Selected Company
Anotace:
Anotace Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické spokojenosti a sleduje naplnění hlavního cíle, kterým je vytvoření systému hodnocení spokojenosti zákazníků v konkrétní společnosti ze sektoru služeb. V teoretické části je přiblížena problematika kvality služeb, definování požadavků zákazníků, znaků spokojenosti zákazníků a metod měření spokojenosti zákazníků. V aplikační části práce je uplatněn …víceAbstract:
Annotation This thesis deals with customer satisfaction and monitors the fulfillment of the main goal of establishing a system of customer satisfaction ratings in specific companies from the services sector. In the theoretical part is given an idea of the quality of services, defining customer requirements, customer satisfaction symbols and methods of measuring customer satisfaction. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r5emv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok B
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman