Nadané dítě v období přechodu mezi MŠ a 1. stupněm ZŠ – Lucie KOVANDOVÁ
Lucie KOVANDOVÁ
Diplomová práce
Nadané dítě v období přechodu mezi MŠ a 1. stupněm ZŠ
Gifted child in the period of transition from kindergarten to primary school
Anotace:
V diplomové práci jsem se zabývala problematikou vztahů mezi nadaným dítětem, MŠ, ZŠ a rodiči. Do teoretické části jsem zapracovala různé poznatky k tomuto tématu publikované v odborné literatuře. Pro empirickou část jsem použila kvalitativní formu výzkumu, metodou rozhovorů s pedagogy MŠ, pedagogy ZŠ a s rodiči nadaných dětí. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jak pedagogové v MŠ a ZŠ pracují s nadanými …víceAbstract:
In my thesis I dealt with the issue of the relationship between the gifted child, the kindergarten, the primary school and the parents. In the theoretical part I incorporated various findings on this topic published in the literature. For the empirical part I used a qualitative form of research, using the method of interviews with teachers of kindergartens, teachers of primary schools and parents of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVANDOVÁ, Lucie. Nadané dítě v období přechodu mezi MŠ a 1. stupněm ZŠ . Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Rozvoj komunikačních dovedností u dítěte s Downovým syndromem v rámci inkluzivního vzdělávání
Eva Kavková -
Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku
Veronika Kytnerová -
Genderové mapování sociální inteligence nadaných dětí na 1. stupni základní školy.
Denisa ŠNAJDROVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Emoční inteligence přírodovědně nadaných studentů střední školy.
Veronika ANTALOVÁ -
Sociální inteligence nadaných dětí
Hana Červinková -
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Marcela Dvořáková