Teplárenské odkaliště jako prostředek k propojení výuky botaniky a informatiky na gymnáziu – Kateřina Jakušová
Kateřina Jakušová
Bakalářská práce
Teplárenské odkaliště jako prostředek k propojení výuky botaniky a informatiky na gymnáziu
Tailing pond as a tool for connecting teaching of botany and informatisc at high school
Anotace:
Cíl bakalářské práce je propojit předměty Biologie a Informační a komunikační technologie (IKT) v 1. ročníku vyššího stupně gymnázia. Teoretická část odůvodňuje cíl této práce navýšením časové dotace u IKT (následně Informatika) po pandemii COVID v rámcových vzdělávacích programech napříč vzdělávacími stupni (RVP ZV, RVP G) na úkor jiných předmětů vč. biologie. Proto další část literární rešerše podává …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to connect the subjects of Biology and Information and Communication Technology (ICT) in the 1st year of the upper level of the gymnasium. The theoretical part justifies the goal of this work by increasing the time allocation for ICT (subsequently Informatics) after the COVID pandemic in framework educational programs across educational levels (RVP ZV, RVP G) at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: RNDr. Lenka Šejnohová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Romana Prausová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKUŠOVÁ, Kateřina. \textit{Teplárenské odkaliště jako prostředek k propojení výuky botaniky a informatiky na gymnáziu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Přírodovědecká fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jbq129/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie se zaměřením na vzdělávání / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Biologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Markéta BARTOŇOVÁ -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Sinice a řasy ve výuce a využití makroskopických sinic a řas při výuce na základních a středních školách
Aneta FLEKALOVÁ -
Tvorba českých jmen pro vybrané sinice a řasy a jejich použití ve výuce biologie
Andrea Vodrážková -
Sinice a řasy skleníků v Botanické zahradě Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity
Klára Synková -
Návrh uspořádání praktické výuky nižších rostlin (řas a sinic) na středních školách v Hradci Králové a okolí.
Adéla Hornová -
Sinice a řasy významné v kosmetice a farmacii: možnosti jejich didaktického využití
Barbora ŠTĚPÁNKOVÁ -
Didaktická pomůcka pro základní škoyly - Základy práce v MS Office
Jiří Pastorek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
14. 6. 2024
Kohout, J.
14. 6. 2024