Bc. Pavel Pikna
Diplomová práce
Klamavá reklama
Misleading advertising
Anotace:
V diplomové práci se zabývám klamavou reklamou a jejími dopady na spotřebitele. V teoretické části jsem popsal současnou právní úpravu klamavé reklamy, historický vývoj na území dnešní České republiky, její pozici v rámci práva proti nekalé soutěži. V praktické části popisuji jednotlivé případy klamavé reklamy a jejich skutkové podstaty. Na závěr jsem uskutečnil empirický výzkum, jehož smyslem bylo …víceAbstract:
This thesis concerns misleading advertising and its effects on consumers. In theoretical part of the thesis, I have described current legal regulation in the Czech republic dealing with misleading advertising, its historical evolution in the territory of Czech republic and its position within law against unfair competition. In practical part of the thesis, I focused on individual cases of misleading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/niz8y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Klamavá reklama na internetu
Juraj Trnovec -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok