Bc. Pavel Pikna

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
V diplomové práci se zabývám klamavou reklamou a jejími dopady na spotřebitele. V teoretické části jsem popsal současnou právní úpravu klamavé reklamy, historický vývoj na území dnešní České republiky, její pozici v rámci práva proti nekalé soutěži. V praktické části popisuji jednotlivé případy klamavé reklamy a jejich skutkové podstaty. Na závěr jsem uskutečnil empirický výzkum, jehož smyslem bylo …více
Abstract:
This thesis concerns misleading advertising and its effects on consumers. In theoretical part of the thesis, I have described current legal regulation in the Czech republic dealing with misleading advertising, its historical evolution in the territory of Czech republic and its position within law against unfair competition. In practical part of the thesis, I focused on individual cases of misleading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace