Theses 

Marketingový plán společnosti – Bc. Jakub Fryč

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Jakub Fryč

Bakalářská práce

Marketingový plán společnosti

Marketing plan of company

Anotace: Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový plán společnosti a jeho jednotlivé části. Tato marketingová aktivita je nejprve popsána v teoretické části. Na základě zjištěných faktů je zveřejněn popis marketingového plánu společnosti ALUera s.r.o. a navrženo řešení, jak zlepšit současné marketingové plánování výše uvedené společnosti.

Abstract: The Bachelor thesis focuses on the marketing plan of the company and its individual parts. At the beginning this marketing activity is described in the theoretical part. The description of the marketing plan of the company ALUera s.r.o. is published based on the discovered facts and finally the thesis proposes solution to improve the current marketing planning of the above mentioned company.

Klíčová slova: Marketing, marketingové plánování, marketingový mix, marketingový plán

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 26. 4. 2019 09:57, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz