Bc. Jakub Fryč
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti
Marketing plan of company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový plán společnosti a jeho jednotlivé části. Tato marketingová aktivita je nejprve popsána v teoretické části. Na základě zjištěných faktů je zveřejněn popis marketingového plánu společnosti ALUera s.r.o. a navrženo řešení, jak zlepšit současné marketingové plánování výše uvedené společnosti.Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the marketing plan of the company and its individual parts. At the beginning this marketing activity is described in the theoretical part. The description of the marketing plan of the company ALUera s.r.o. is published based on the discovered facts and finally the thesis proposes solution to improve the current marketing planning of the above mentioned company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/prd7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková