Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů – Bc. Veronika Rejfířová
Bc. Veronika Rejfířová
Diplomová práce
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
Art and advertising - the interaction and influences - historical development of phenomena
Anotace:
Obsah práce shrnuje historický vývoj reklamy na území současné České republiky se zaměřením na avantgardu. Zmiňuje vznik pop-artu a ready-made. Věnuje se známým autorům, mezi které patří Alfons Mucha, autoři literární a umělecké avantgardy, Milana Kunce a Andyho Warhola. Vysvětluje pojem guerilla jak po komerční stránce, kde upřesňuje jednotlivé typy, tak po umělecké, kde představuje tvorbu současných …víceAbstract:
Content of the final work summarizes the historical development of advertising in the Czech Republic and It is focusing on avant-garde. It mentions the emergence of pop art and ready-made. The work is including Alfons Mucha, the authors of literary and artistic avant-garde, Milan Kunc, and Andy Warhol. It explains the concept of guerrilla in commercial sphere, where are types of guerilla and noncommercial …víceKlíčová slova
Umění reklama politické umění akční umění public art veřejné umění pop-art ready-made guerilla guerilla marketing guerilla art ambush marketing buzz marketing ambient marketing mosquito marketing viral marketing Pode Bal Ztohoven Group Guma Guar Jan Nálevka Český sen Andy Warhol Milan Kunc avantgarda underground kontroverze konzumerismus Art advertising political art action art pop art Pode Bal Ztohoven avant-garde controversy consumerism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mrdd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Metody guerilla marketingu
Martin Kuželka -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Marek Ertelt -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova