Genderové stereotypy učitelek při výuce v mateřské škole – Petra ČMELOVÁ
Petra ČMELOVÁ
Bakalářská práce
Genderové stereotypy učitelek při výuce v mateřské škole
Gender stereotypes of teachers at teaching in kindergarten
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat genderové stereotypy vyskytující se v mateřské škole, a zjistit zda souvisí tyto genderové stereotypy pouze s chováním učitelek nebo se také vyskytují u dětí. K cíli bylo postupováno přes funkce rodiny v životě dítěte, genderovou teorii, instituci mateřské školy a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Empirická část využila metod pozorování a …víceAbstract:
The aim of this work is to identify gender stereotypes occurring in kindergarten, and determine whether these gender stereotypes connected only with the behaviour of teachers and also occur in childern. The objectives were followed over a family function in the life child, gender theory, institution kindergarten and the Framework educational program for pre-school education. The empirical part use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2013
Zveřejnit od: 18. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Miroslav Dopita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČMELOVÁ, Petra. Genderové stereotypy učitelek při výuce v mateřské škole. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebereflexe učitele mateřské školy v přírodovědné složce preprimární edukace
Lenka BENBENKOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Názory studentů oboru Učitelství pro mateřské školy na alternativní preprimární školství
Monika ŠMÍDOVÁ -
Gender v MŠ
Zuzana Nováčková -
Gender v taneční výchově
Dagmar Jiříčková -
Výuka češtiny pro děti a mládež v zahraničí
Tereza Vápeníková -
Výuka snowboardingu pro děti se sluchovým postižením
Kristýna KYTNAROVÁ -
Výuka snowboardingu pro děti se sluchovým postižením
Kristýna KYTNAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva