Bc. Romana Mrázová

Master's thesis

Strategická analýza podniku

Strategic Analysis of Enterprise
Abstract:
Předmětem této práce je zpracování strategické analýzy podniku Wordoor Technology, Ltd. a doporučení pro budoucí rozvoj a návrhy v oblasti marketingové strategie. Rozdělení diplomové práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje vliv strategické analýzy na podnik, význam strategického managementu a marketingu v malo-středních podnicích v Číně a vhodné marketingové principy na …more
Abstract:
The goal of this master thesis is to do strategic analysis of a selected company Wordoor Technology, Ltd. to propose recommendation for future development of the company, especially in marketing. The paper is divided into theoretical and practical parts. First part summarizes theories of strategic management and marketing in small-medium sized enterprises in China. The second part analyses current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management