Návrh marketingových doporučení pro vybrané veletržní obory v ČR – Bc. Michaela Drahošová
Bc. Michaela Drahošová
Master's thesis
Návrh marketingových doporučení pro vybrané veletržní obory v ČR
Proposal of marketing recommendations for selected trade fairs in the Czech Republic
Abstract:
Drahošová, M. Návrh marketingových doporučení pro vybrané veletržní obory v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá vybranými veletržními obory v ČR a podrobně hodnotí jejich současnou situaci. Pozornost je zaměřena na obory vykazující v rámci posledních let sestupnou tendenci ve výkonových ukazatelích. Za využití kvalitativního a kvantitativního šetření …moreAbstract:
Drahosova, M., Proposal of marketing recommendations for selected trade fairs in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.The diploma thesis deals with the selected trade fairs branches in the Czech Republic and evaluates their current situation in detail. The attention is focused on branches showing a downward trend in performance indicators in recent years. Using a qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAHOŠOVÁ, Michaela. \textit{Návrh marketingových doporučení pro vybrané veletržní obory v~ČR}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/jc2wb5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Projekt organizace veletrhu ve společnosti Holík International s.r.o.
Alžběta Jadrníčková -
Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus
Petra Bártová -
Možnosti realizace a finančního zabezpečení veletrhu hudebních nástrojů v ČR
Jan Plášil -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali -
Prezentace obuvi na veletrzích a v muzeích v Československu v období let 1968–1989
Magdaléna Trčálková -
Význam a aktivita vnitřních svalů nohy v různém typu obuvi a přechod na barefoot obuv
Radim LOŠÁK -
Oděv, obuv a doplňky: Formy kulturní adaptace v polárních oblastech
Miroslava Skoršepová -
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
Kamila HÁLOVÁ