Theses 

Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus – Ing. Petra Bártová, DiS.

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem

Ing. Petra Bártová, DiS.

Bakalářská práce

Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus

Marketing in an environment of higher education and exhibition Gaudeamus

Anotace: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum návštěvníků veletrhu Gaudeamus. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jaké vlivy vedou studenty k návštěvě veletrhu, jaký je cíl jejich návštěvy a do jaké míry bylo navštívení veletrhu přínosné.

Abstract: This Bachelor thesis is focused on marketing research of Gaudeamus’s visitors. The main objective of this research is to determine which factors make students to visit the fair trade, what is the purpose of their visit and what attribution was brought to them by visiting the fair trade.

Klíčová slova: marketing, marketingový výzkum, dotazník, komunikační mix, marketing research, questionnaire, communications mix

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Mikula

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 5. 2019 17:21, 21. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz