Gabriela Ondračková
Bachelor's thesis
Design - Redesign
Design - Redesign
Anotácia:
Cílem této práce je vytvoření corporate identity pro moji vlastní značku. V tomto případě se hlavně jedná o vytvoření loga, jeho použití, akcidenční tiskoviny a propagační materiály. V teoretické části se zabývám historií designu a značek, grafickým designem, logem, typografií, corporate identity a brandingem. V praktické části mé bakalářské práce se zaměřuji na proces vzniku značky a následně na finální …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedúci: MgA. Petr Hůza
- Oponent: doc. M.A. Mgr. Mária Fulková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer
Názov
Vložil
Vložené
Práva