Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY – Johana Ficová
Johana Ficová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Customer Satisfaction Measuring of Company XY
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou spokojenost klientů vybrané společnosti a navrhnout možné postupy pro případné zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován marketing služeb, význam a důležitost znalosti a spokojenosti zákazníka a popsána metodika výzkumu, která stanovuje cíl práce a výzkumné otázky. Praktická část práce obsahuje seznámení s vybranou …víceAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is to analyze the overall satisfaction of customers within the selected company and to suggest procedures for possible improvement. The thesis is structured into two parts. Theoretical part defines the marketing of services and the importance of knowledge of the customer and their satisfaction. It also describes the applied research methodology, which sets the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ficová, Johana. Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Jana Skřivánková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová