Jan Brož
Master's thesis
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Consumer competition in the car workshop segment
Abstract:
Tato práce se zabývá popisem a zhodnocením konkrétní spotřebitelské soutěže realizované společností OMV Česká republika, s.r.o. První část práce je věnována ryze teorii týkající se umístění spotřebitelské soutěže v rámci marketingového mixu, dále legislativním úpravám týkajících se přímo spotřebitelských soutěží a také daňovému aspektu spotřebitelských soutěží. Praktická část je pak uvedena představením …moreAbstract:
This paper deals with description and evaluation of the specific consumer competition implemented by OMV Česká republika, s.r.o. First part is devoted strictly to theory like consumer competition's place within the marketing mix, legal arrangements and tax aspects of the consumer competitions. Practical part commences with introduction of the company OMV Česká republika, s.r.o., continues with analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29750
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2012
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Petr Kozák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Daňová konkurence u minerálních olejů v rámci zemí EU
Markéta Lichterová