Jan Brož

Master's thesis

Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu

Consumer competition in the car workshop segment
Abstract:
Tato práce se zabývá popisem a zhodnocením konkrétní spotřebitelské soutěže realizované společností OMV Česká republika, s.r.o. První část práce je věnována ryze teorii týkající se umístění spotřebitelské soutěže v rámci marketingového mixu, dále legislativním úpravám týkajících se přímo spotřebitelských soutěží a také daňovému aspektu spotřebitelských soutěží. Praktická část je pak uvedena představením …more
Abstract:
This paper deals with description and evaluation of the specific consumer competition implemented by OMV Česká republika, s.r.o. First part is devoted strictly to theory like consumer competition's place within the marketing mix, legal arrangements and tax aspects of the consumer competitions. Practical part commences with introduction of the company OMV Česká republika, s.r.o., continues with analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2012
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Petr Kozák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29750

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management