Bc. Volha HRYB

Master's thesis

Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví

Interactive marketing as a tool of customer rerlationship management in banking
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou interaktivního marketingu v bankovnictví. Práce popisuje, jak digitální technologie ovlivňují rozvoj interaktivního marketingu. Budou charakterizované zvláštnosti interaktivního marketingu v bankovním oboru: od jejích základních specifikací k současným trendům. Tato práce je zaměřena na analýzu české legislativy v oblasti ochrany osobních zákaznických údajů a …more
Abstract:
This diploma thesis deals with interactive marketing banking problems. It is described, how digital technology influenced interactive marketing development, the particularities of interactive marketing in banking field are characterised: from its specific to modern trends, there is also a focus in written paper on czech legislation in personal data protection and customer security field. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRYB, Volha. Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/