Rozvoj komunikační schopnosti prostřednictvím hudebně pohybových aktivit – Bc. Barbora Staňková
Bc. Barbora Staňková
Bakalářská práce
Rozvoj komunikační schopnosti prostřednictvím hudebně pohybových aktivit
Development of communication skills through musical movement activities
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj komunikačních schopností dětí prostřednictvím hudebně pohybových aktivit. Práce je rozdělena do tří kapitol. První a druhá kapitola se věnuje teoretické charakteristice dítěte předškolního věku a rozvíjených oblastí jako je pohyb, hudba a rytmus. Třetí kapitola se zabývá realizovaným výzkumem aktivit, jejichž cílem bylo rozvíjení motorických, rytmických a komunikačních …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the development of communication skills of children through musical movement activities. The thesis is divided into three chapters. The first and second chapter deals with the theoretical characteristics of preschool children and developed areas such as movement, music and rhythm. The third chapter deals with the realized research of activities aimed at developing motor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zoxiv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Hudební nástroj boomwhackers a jeho využití v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ
Tereza WEICHTOVÁ -
Četba jako nástroj rozvoje komunikačních schopností dětí předškolního věku
Tereza Kliková -
Komunikace dětí s autismem jako nástroj jejich socializace v předškolním věku
Eva JANOWIAKOVÁ -
Pohádka jako nástroj k utváření hodnot u dětí předškolního věku.
Gabriela LEPKOVÁ -
Artefiletika jako nástroj posílení tvořivosti u dětí předškolního věku
Renata Vondráčková -
Hra jako nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí předškolního věku
Michaela HRADILOVÁ -
Kniha jako nástroj pro rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku
Monika KLÍČOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková