Martin Fara

Bachelor's thesis

Mystery shopping - metoda strategického marketingu

Abstract:
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu – Mystery Shopping. Práce shrnuje informace o strategickém marketingu, přibližuje pojem výzkum trhu, speciálně pak metodu Mystery Shopping. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky Mystery Shoppingu provedeného v prodejnách společnosti Elektro.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on one of the methods of market research - Mystery Shopping. Thesis summerizes the information on strategic marketing, descibes the concept of market research, especially the method of Mystery Shopping. The practical part of thesis contains evaluated results of Mystery Shopping, which were made in Electro stores.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku