Diagnostika exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku – Daniel FLOREK
Daniel FLOREK
Bachelor's thesis
Diagnostika exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku
Diagnostic of executive cognitive functions in middle childhood age children
Abstract:
Základním cílem této bakalářské práce bylo ověřit možnosti a limity využití MoCA-CZ1 v kontextu diagnostiky exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Teoretická část zpracovává problematiku děti v mladším školním věku, jejich vývoj na úrovni sociální, emoční, kognitivní, tělesné a motorické. Dále je zpracováno téma exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku, rozvoj tohoto fenoménu, …moreAbstract:
Main aim of this bachelor's thesis was to verify possibilities and limitations of using MoCA-CZ1 in context of diagnostics of executive functions in middle childhood chidlren. Theoretical part is aimed towards explaining the middle childhood and its development on social, emotional, cognitive, physical and motoric level. Next chapter contains insight into executive functions in middle childhood, its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Nilius, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FLOREK, Daniel. Diagnostika exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Diagnostika exekutivních funkcí pomocí programu Neurop 2 - normativní studie
Lenka Drhlíková -
Přínos Londýnské věže (Drexel verze) k diagnostice exekutivních funkcí u schizofrenie
Andrea Postolková -
Diagnostika exekutivních a kognitivních funkcí u dětí předškolního věku
Tereza HESOUNOVÁ -
Včasná diagnostika a prevence vývojových odchylek u dětí předškolního věku
Martina KOLÁŘOVÁ -
Vývojové aspekty kognitivních a exekutivních funkcí u dětí předškolního věku
Markéta JANIKOVÁ -
Problematika exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku
Štěpánka LÁZNIČKOVÁ -
Neuropsychologický profil kognitivních funkcí u duševních poruch (srovnání schizoafektivní a bipolárně afektivní poruchy).
Anna Fischerová -
Tvorba terapeutického materiálu zaměřeného na poruchu exekutivních funkcí z pohledu neuronálně multifunkcionálního přístupu k terapii afázie
Alžběta DUBSKÁ