Daniel FLOREK

Bachelor's thesis

Diagnostika exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku

Diagnostic of executive cognitive functions in middle childhood age children
Abstract:
Základním cílem této bakalářské práce bylo ověřit možnosti a limity využití MoCA-CZ1 v kontextu diagnostiky exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Teoretická část zpracovává problematiku děti v mladším školním věku, jejich vývoj na úrovni sociální, emoční, kognitivní, tělesné a motorické. Dále je zpracováno téma exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku, rozvoj tohoto fenoménu, …more
Abstract:
Main aim of this bachelor's thesis was to verify possibilities and limitations of using MoCA-CZ1 in context of diagnostics of executive functions in middle childhood chidlren. Theoretical part is aimed towards explaining the middle childhood and its development on social, emotional, cognitive, physical and motoric level. Next chapter contains insight into executive functions in middle childhood, its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Nilius, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FLOREK, Daniel. Diagnostika exekutivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta