Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes – Adam Blecha
Adam Blecha
Bakalářská práce
Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes
Účinky anti-brandingových kampaní (Doppelgänger) na image a postoje spotřebitelů
Anotace:
Cílem této práce je zjistit vliv anti-brandingových kampaní na vnímání a postoje spotřebitelů ke značkám. Kampaně tzv. Doppelgängerů jako formy kulturního jammingu často parodují nebo kritizují značky, aby zpochybnily jejich veřejnou image a pozici. Tato studie prostřednictvím smíšeného přístupu kombinujícího online průzkum a analýzu empirických dat zkoumá dopad takových kampaní na značky zastoupené …víceAbstract:
This thesis aims to analyze the influence of Doppelgänger campaigns on consumer perceptions and attitudes towards brands. Doppelgänger campaigns, as forms of cultural jamming, often parody or criticize brands to challenge their public image and authority. Through a mixed-methods approach combining an online survey and empirical data analysis, this study explores the impact of such campaigns on brands …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie v politických kampaních
Michal Koutský -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Sarah Al Kirbiová -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Zhodnocení úspěšnosti stávající marketingové strategie ve firmě
Anna Jeřábková -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Návrh marketingové strategie značky Milka
Barbora Gruszková