Adam Blecha

Bakalářská práce

Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes

Účinky anti-brandingových kampaní (Doppelgänger) na image a postoje spotřebitelů
Anotace:
Cílem této práce je zjistit vliv anti-brandingových kampaní na vnímání a postoje spotřebitelů ke značkám. Kampaně tzv. Doppelgängerů jako formy kulturního jammingu často parodují nebo kritizují značky, aby zpochybnily jejich veřejnou image a pozici. Tato studie prostřednictvím smíšeného přístupu kombinujícího online průzkum a analýzu empirických dat zkoumá dopad takových kampaní na značky zastoupené …více
Abstract:
This thesis aims to analyze the influence of Doppelgänger campaigns on consumer perceptions and attitudes towards brands. Doppelgänger campaigns, as forms of cultural jamming, often parody or criticize brands to challenge their public image and authority. Through a mixed-methods approach combining an online survey and empirical data analysis, this study explores the impact of such campaigns on brands …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92357