Firma Potrefena Husa v konkurenčním prostředí – Rinata Galiullina
Rinata Galiullina
Bakalářská práce
Firma Potrefena Husa v konkurenčním prostředí
A Company Potrefena Husa in a Competitive Environment
Anotace:
Cíle práce:Cílem práce je na základě prostudovaných zdrojů vytvořit komplexní pohled na konkurenční pozici společnosti Potrefena Husa na českém trhu a zhodnotit jeho ekonomickou situaci. Metodika:Bakalářská práce bude rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část práce se skládá ze sběru dat a informací, studia odborné literatury. Budou vysvětleny pojmy jako firma, konkurence, konkurenceschopnost …víceAbstract:
Aims of the thesis: The aim of the thesis is to create a comprehensive view of the competitive position of Potrefena Husa on the Czech market and to evaluate its economic situation. Methodology. The theoretical part of the thesis consists of collecting data and information, studying literature. It will explain concepts such as firm, competition, competitiveness and marketing. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Jitka Prachařová
- Oponent: Karel Šrédl, doc. PhDr. Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Nedokonalá konkurence a aplikace cenové diskriminace ve vybrané společnosti
Jiří Vojtěch -
Monopolistická konkurence v oblasti prodeje pohonných hmot
Michal Hüttl -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina
Název
Vložil
Vloženo
Práva