Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje – Bc. Vojtěch Vaněk
Bc. Vojtěch Vaněk
Master's thesis
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Mystery shopping of the South Moravian Authority
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá metodou mystery shoppingu, s jejíž pomocí hodnotí vybrané aspekty kvality služeb poskytovaných Krajským úřadem Jihomoravského kraje a jeho pracovníky. Teoretická část práce se v širším kontextu zabývá kraji v systému veřejné správy ČR, představena jsou základní paradigmata moderní veřejné správy a metoda mystery shoppingu. Analytická část prostřednictvím metod mystery …moreAbstract:
The diploma thesis deals with mystery shopping method to evaluate chosen aspects of the quality of service delivered by South Moravian regional authority and its employees. The theoretical part deals with regional authorities in the Czech public administration system in broader terms, basic paradigms of modern public administration and mystery shopping method are introduced. The analytical part, using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ywv0z/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Michal Struk, Ph.D.
- Reader: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Project management
Theses on a related topic
-
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická