Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje – Bc. Vojtěch Vaněk
Bc. Vojtěch Vaněk
Master's thesis
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Mystery shopping of the South Moravian Authority
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá metodou mystery shoppingu, s jejíž pomocí hodnotí vybrané aspekty kvality služeb poskytovaných Krajským úřadem Jihomoravského kraje a jeho pracovníky. Teoretická část práce se v širším kontextu zabývá kraji v systému veřejné správy ČR, představena jsou základní paradigmata moderní veřejné správy a metoda mystery shoppingu. Analytická část prostřednictvím metod mystery …viacAbstract:
The diploma thesis deals with mystery shopping method to evaluate chosen aspects of the quality of service delivered by South Moravian regional authority and its employees. The theoretical part deals with regional authorities in the Czech public administration system in broader terms, basic paradigms of modern public administration and mystery shopping method are introduced. The analytical part, using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ywv0z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Michal Struk, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Regional Development / Project management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická