Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy – Bc. Milan Veselý
Bc. Milan Veselý
Bachelor's thesis
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Corporate Culture and Internal Communation of Multinational Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a interní komunikací. Cílem práce je přiblížit a analyzovat firemní kulturu v nadnárodní společnosti LEGO Group – TMA Kladno, identifikovat přednosti a nedostatky interní komunikace a jako vedlejší cíl navrhnout lepší řešení jejího současného stavu. V první části jsou vysvětlené základní pojmy daného tématu. V druhé části je představena nadnárodní společnost …moreAbstract:
The Bachelor’s Thesis deals with company culture and internal communication. The aim of the Bachelor’s Thesis is to introduce and to analyze company culture in the multinational company the LEGO Group – TMA Kladno, to identify strengths and weaknesses of internal communication and suggest a better solution to the current stage. In the first part are explained basic concepts of the subject. In the second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ezg9e/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková