Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy – Bc. Milan Veselý
Bc. Milan Veselý
Bakalářská práce
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Corporate Culture and Internal Communation of Multinational Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a interní komunikací. Cílem práce je přiblížit a analyzovat firemní kulturu v nadnárodní společnosti LEGO Group – TMA Kladno, identifikovat přednosti a nedostatky interní komunikace a jako vedlejší cíl navrhnout lepší řešení jejího současného stavu. V první části jsou vysvětlené základní pojmy daného tématu. V druhé části je představena nadnárodní společnost …víceAbstract:
The Bachelor’s Thesis deals with company culture and internal communication. The aim of the Bachelor’s Thesis is to introduce and to analyze company culture in the multinational company the LEGO Group – TMA Kladno, to identify strengths and weaknesses of internal communication and suggest a better solution to the current stage. In the first part are explained basic concepts of the subject. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ezg9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková