Bc. Kateřina Kotlíková

Bachelor's thesis

Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace

Sponzoring as promotional tool in company
Abstract:
Primárním cílem práce je objasnit možné způsoby využití sponzoringu v propagaci společnosti. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring, jeho postavení v komunikačním mixu a oblasti, ve kterých lze vyvíjet sponzorské aktivity. Okrajově je zmíněn průběh sponzorského projektu - kritéria pro výběr sponzorského projektu, cíl sponzorství, financování a způsoby měření efektivnosti sponzorství. Praktická …more
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to clarifies possible ways of using sponsorship in the company’s promotion. The theoretical part of the paper defines the term of sponsorship, its position in the communications mix and the areas of possible sponsorship activities. There is also mentioned a progress of sponsorship program – the criterions for the choice of the program, the goal of sponsorship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Mgr. Luděk Nezmar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní