Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace – Bc. Kateřina Kotlíková
Bc. Kateřina Kotlíková
Bachelor's thesis
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Sponzoring as promotional tool in company
Abstract:
Primárním cílem práce je objasnit možné způsoby využití sponzoringu v propagaci společnosti. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring, jeho postavení v komunikačním mixu a oblasti, ve kterých lze vyvíjet sponzorské aktivity. Okrajově je zmíněn průběh sponzorského projektu - kritéria pro výběr sponzorského projektu, cíl sponzorství, financování a způsoby měření efektivnosti sponzorství. Praktická …moreAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to clarifies possible ways of using sponsorship in the company’s promotion. The theoretical part of the paper defines the term of sponsorship, its position in the communications mix and the areas of possible sponsorship activities. There is also mentioned a progress of sponsorship program – the criterions for the choice of the program, the goal of sponsorship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wvhd3/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Mgr. Luděk Nezmar
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková -
Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů
Dominik LIŠKA -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Tomáš Bobela -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu
Karel Geba -
Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
Alan Schneider -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková