Kateřina Pořízková

Bakalářská práce

Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky

The Impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jeho definicí, typologií a procesem plánování a tvorby strategie. Event marketingové aktivity úzce souvisí s budováním image značky a budováním její hodnoty. Proto se práce v samotném začátku krátce dotýká tématu firemní image a hodnoty značky. Tato práce se zabývá aktuálním tématem v oblasti marketingu, jemuž v literatuře není věnováno příliš pozornosti …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on event marketing, its definition, typology and the process of planing and creating strategies. Event marketing activities are closely connected with image making of a brand and building its value. Therefore in the very beginning of this bachelor thesis we will find a brief description of corporate image and the value of a brand. This is a current topic in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace