Eva Kašová

Diplomová práce

Reklama ve zdravotnictví

Advertising in the Health Service
Anotace:
Předmětem této práce je přiblížit spojení reklamy a zdravotnictví. Každé z těchto témat mají své charakteristické zvláštnosti, které by sami o sobě vydaly na samostatnou práci. Největší rozpor vidím v tom, že reklama je primárně určena ke zvýšení zisků. Zdravotnictví na druhé straně zase v první řadě chrání zdraví lidí. Prolíná se tu rovina obchodní, a rovina etická. V druhé části podrobně rozeberu …více
Abstract:
The object of this thesis is to describe the connection and healthcare advertising. Each of these topics have their idiosyncrasies, which would themselves monographic work. The biggest conflict I see that advertising is primarily intended to increase profits. Health on the other hand it primarily protects human health. It conjures up the plane business, and the ethical level. In the second part I analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
  • Vedoucí: Rudolf Střítecký
  • Oponent: Ondřej Lešetický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57809