David Veselý
Bakalářská práce
Image značky Levi´s na trhu ČR
Levi´s brand image in the market of the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl analyzovat image značky Levi's se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena do dvou částí - v první se blíže seznámíme s pojmy značka, image či reklama a následně pak v části druhé prověříme pomocí marketingového výzkumu znalost a vnímání značky Levi's. Zmíníme i největší konkurenty této značky, mezi něž řadíme zejména značky Wrangler či Lee. Taktéž je v práci …víceAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to analyse Levi's brand image focusing on the Czech market. Divided into two parts the thesis firstly allows us to become familiar with the terms like brand, image or advertising, afterwards using the marketing research it reviews brand awareness and perception of Levi's brand. The thesis also mentions the brand's biggest competitors, especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec