Customer experience (CX) in services – Bc. Olha Hodunova
Bc. Olha Hodunova
Diplomová práce
Customer experience (CX) in services
Customer experience (CX) in services
Abstract:
This master's thesis aims to thoroughly assess and measure the customer experience within the Czech Republic's banking sector. The research methodology encompasses both secondary data analysis and primary data collection, utilizing a structured questionnaire based on the SERVQUAL model. The study contains four chapters. Chapter 1 provides a comprehensive review of relevant literature to provide contextual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dom9n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Comparison of home-office IS/ICT support in the banking sector in the USA and the Czech Republic
Petra Hladky