Bc. Olha Hodunova

Master's thesis

Customer experience (CX) in services

Customer experience (CX) in services
Abstract:
This master's thesis aims to thoroughly assess and measure the customer experience within the Czech Republic's banking sector. The research methodology encompasses both secondary data analysis and primary data collection, utilizing a structured questionnaire based on the SERVQUAL model. The study contains four chapters. Chapter 1 provides a comprehensive review of relevant literature to provide contextual …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dom9n/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management