Lenka Havelková

Diplomová práce

Merchandising

Merchandising
Anotace:
Současné výzkumy dokazují, že většina nákupů probíhá neplánovaně a zákazník se často o koupi rozhoduje až v místě prodeje. Tato práce se zaměřuje na oblast podpory prodeje zvané Merchandising. Merchandising je část marketingové komunikace, je orientován na zákazníka a na jeho záměrné ovlivňování při nákupu v maloobchodním prostředí. Diplomová práce analyzuje a ověřuje účinnost merchandisingu v prodejně …více
Abstract:
The recent studies show that the majority of purchases are made spontaneously and the customers often make their decisions directly at the point of sale. This work focuses on the area of sales promotion called merchandising. Merchandising is part of the marketing communication and it is focused on deliberate influencing of the customer in a retail environment. The thesis analyses and verifies the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jeh1n0 jeh1n0/2
30. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.