Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů. – Bc. Klára Crháková
Bc. Klára Crháková
Diplomová práce
Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.
Performance of Brick&Mortar Pharmacies from the Point of View of their Clients.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výkonností prodávajícího/dodavatele z pohledu zákazníků. Teoretická část diplomové práce vymezuje obecně pojem výkonnost a výkonnost z pohledu zákazníka. Dále je teoretická část práce zaměřena na ukazatele zákaznické výkonnosti, které představují měřítka hodnotových výhod pro zákazníka a výstupní měřítka výkonnosti. Tato měřítka určují vnímanou hodnotu pro zákazníka a jsou …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the performance of the seller/supplier from the customer's perspective. The theoretical part defines the performance from general perspektive and performance from a customer perspective. Further, the theoretical part focused on indicators of customer performance, which represents a measure of value of benefits for the customer and the output performance measures. These criterions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Crháková, Klára. Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Denisa Horáková -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova