Marek DOLEŽAL

Bachelor's thesis

Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011

Analysis of Political Marketing Of Andrej Babiš and the Political Movement ANO 2011
Abstract:
Tato bakalářská práci řeší úlohu a typ politického marketingu u politického hnutí ANO 2011 a jeho zakladatele a nynějšího předsedy Ing. Andreje Babiše. Hypotézou této práce je, že strana ANO 2011 používá marketingově orientovaný typ politického marketingu podle teorie Anny Matuškové. Teorie bude vysvětlena na konkrétních příkladech u hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše včetně politického trhu, politické …more
Abstract:
This bachelor thesis explains the role and determines the type of political marketing in the political movement ANO 2011 and its founder and current chairman Ing. Andrej Babiš. The hypothesis of this work is that the ANO 2011 party uses a marketing-oriented type of political marketing according to the theory of Anna Matušková. The theory will be explained on specific examples of the movement ANO 2011 …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOLEŽAL, Marek. Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta