Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011 – Marek DOLEŽAL
Marek DOLEŽAL
Bakalářská práce
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Analysis of Political Marketing Of Andrej Babiš and the Political Movement ANO 2011
Anotace:
Tato bakalářská práci řeší úlohu a typ politického marketingu u politického hnutí ANO 2011 a jeho zakladatele a nynějšího předsedy Ing. Andreje Babiše. Hypotézou této práce je, že strana ANO 2011 používá marketingově orientovaný typ politického marketingu podle teorie Anny Matuškové. Teorie bude vysvětlena na konkrétních příkladech u hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše včetně politického trhu, politické …víceAbstract:
This bachelor thesis explains the role and determines the type of political marketing in the political movement ANO 2011 and its founder and current chairman Ing. Andrej Babiš. The hypothesis of this work is that the ANO 2011 party uses a marketing-oriented type of political marketing according to the theory of Anna Matušková. The theory will be explained on specific examples of the movement ANO 2011 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽAL, Marek. \textit{Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/jewphs/.
Jak správně citovat práci
DOLEŽAL, Marek. Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / AJ SV 14
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku
Andrej MEDLA -
Marketing a volební úspěch
Dominika Uhrová -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář -
Vzestup Andreje Babiše a politického hnutí ANO v letech 2011-2014
Anna KŘEPELOVÁ -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková