BcA. Tomáš BEZDĚČKA

Master's thesis

1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled

1. Theoretical Part: Animation in Computer Games and Their Target Group 2. Practical Part: Recycled, 2D Hand-drawn Film
Abstract:
V této práci se věnuji tématu vývoje her od samotného počátku, jejich žánrům, způsobům zpracování a animaci v nich použité. Zabývám se také možným vývojem v budoucnosti, srovnávám kvalitu her s jejich filmovými adaptacemi a porovnávám zážitky z filmů s těmi herními.
Abstract:
This work is devoted to the topic of game development from the very beginning, their genres, ways of processing and animation used therein. I deal with the possible deve-lopment in the future, compare the quality of the games and their film adaptations and compare films experiences to those games ones.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEZDĚČKA, Tomáš. 1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe