1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled – BcA. Tomáš BEZDĚČKA
BcA. Tomáš BEZDĚČKA
Master's thesis
1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled
1. Theoretical Part: Animation in Computer Games and Their Target Group 2. Practical Part: Recycled, 2D Hand-drawn Film
Abstract:
V této práci se věnuji tématu vývoje her od samotného počátku, jejich žánrům, způsobům zpracování a animaci v nich použité. Zabývám se také možným vývojem v budoucnosti, srovnávám kvalitu her s jejich filmovými adaptacemi a porovnávám zážitky z filmů s těmi herními.Abstract:
This work is devoted to the topic of game development from the very beginning, their genres, ways of processing and animation used therein. I deal with the possible deve-lopment in the future, compare the quality of the games and their film adaptations and compare films experiences to those games ones.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEZDĚČKA, Tomáš. \textit{1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/jezwgz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEZDĚČKA, Tomáš. 1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Animation
Theses on a related topic
-
1. Adaptace literárního díla do animované tvorby 2. Otto Wichterle - 2D animovaný film
Zuzana BAHULOVÁ -
Vývoj kvality ovzduší v městském obvodě Radvanice a Bartovice
Veronika Šarajová -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Průpravné hudební činnosti a hry k výuce hry na klavír v MŠ
Pavlína MALÍKOVÁ