BcA. Tomáš BEZDĚČKA

Master's thesis

1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled

1. Theoretical Part: Animation in Computer Games and Their Target Group 2. Practical Part: Recycled, 2D Hand-drawn Film
Anotácia:
V této práci se věnuji tématu vývoje her od samotného počátku, jejich žánrům, způsobům zpracování a animaci v nich použité. Zabývám se také možným vývojem v budoucnosti, srovnávám kvalitu her s jejich filmovými adaptacemi a porovnávám zážitky z filmů s těmi herními.
Abstract:
This work is devoted to the topic of game development from the very beginning, their genres, ways of processing and animation used therein. I deal with the possible deve-lopment in the future, compare the quality of the games and their film adaptations and compare films experiences to those games ones.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Zverejniť od: 15. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Lukáš Gregor

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEZDĚČKA, Tomáš. 1. Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Recycled. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe