Zhodnocení marketingové komunikace projektu Formula TU Ostrava – Tomáš Mutina
Tomáš Mutina
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace projektu Formula TU Ostrava
Evaluation of the Marketing Communication of the Formula TU Ostrava Project
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace mezi projektem Formula TU Ostrava a partnerskými firmami projektu. Po analýze kvantitativního výzkumu jsou identifikovány silné a slabé stránky marketingové komunikace a vytvořeny návrhy pro jejich optimalizaci. Práce se skládá z teoretické části, doplněné o schémata a grafy, praktické výzkumné části a příloh. Teoretická část je rozdělena …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of marketing communication between the Formula TU Ostrava project and the partner companies of this project. After the analysis of quantitative research, the strengths and weaknesses of marketing communication are identified and suggestions for their optimization are made. The thesis consists of a theoretical part, supplemented by diagrams and graphs, a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153111
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Ivan Šotkovský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
Vinit Kumar Singh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Evaluation of Marketing Communication: Role of Bloggers
Lucie Stejskalová -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová