An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic – Filip Šajty
Filip Šajty
Diplomová práce
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Analytické zkoumání významu marketingového mixu pro produkty péče o prádlo v České republice
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv prvků marketingového mixu na rozhodování zákazníků o nákupu pracích prostředků v České republice. Výzkum zkoumá dynamiku globálního a českého trhu péče o prádlo, klade důraz na digitální transformaci trhu pracích prostředků a udržitelné iniciativy zavedené lídrami na trhu. Studie využila conjoint analýzu k hodnocení důležitosti a dopadu prvků marketingového mixu a jejich …víceAbstract:
This diploma thesis examines the influence of marketing mix elements on customers' purchasing decisions for laundry care products in the Czech Republic. The research explores the dynamics of the global and Czech laundry care markets, emphasizing the digital transformation of the industry and sustainable initiatives introduced by major manufacturers. The study employed choice-based conjoint analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93405
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Viktoria Slívová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Adam Vávra -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová